Szczegóły oferty
Cena4 800 PLN
Cena za m24 800 PLN
Powierzchnia1 m2
Piętro1
Liczba pięter5
PrzeznaczenieBiurowe
Przeznaczenie dodatkowe (lokal)Handlowo/Usługowe, Inne
Czynsz za parking podziemny (miejsce)350 PLN
Opis
Nowoczesny biurowiec, którego każde piętro dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek zostanie oddany do użytkowania w styczniu 2024 roku.
Składa się z sześciu kondygnacji naziemnych oraz jednej kondygnacji podziemnej.
Budynek wyposażony jest w dwie szybkobieżne windy oraz dwie niezależne klatki schodowe.
Na każdej kondygnacji naziemnej znajduje się kuchnia oraz toalety do użytku przyszłych najemców.
Budynek jest wykończony z materiałów wysokiej jakości.
W przeważającej części budynku, znajdują się uchylne oraz otwierane okna.
Na kondygnacjach 1-4 znajdują się balkony po jednym na kondygnację.
Istnieje możliwość podziału biura tak jak jest to przedstawione na rysunkach.
Budynek położony przy głównej arterii komunikacyjnej Krakowa, w pobliżu węzła komunikacyjnego Wielicka – II obwodnica, tuż przy ul. Wielickiej.
Lokalizacja pozwala na szybki i łatwy dojazd do autostrady A4, portu lotniczego Balice oraz wyjazd w kierunku Warszawy, Katowic, Rzeszowa lub Przemyśla.
Ta pięknie położona lokalizacja oferuje doskonałe połączenia w obrębie Krakowa i poza nim dzięki umiejscowionym nieopodal przystankom autobusowym i tramwajowym oraz stacji kolejowej.
Budynek znajduje się niespełna:
- 3,5 km od centrum Krakowa
- 150 m od budynku zlokalizowane są przystanki 8 linii tramwajowych (3,6,9,11,13,20,24,69) i 3 linii autobusowych (143,274,669).
- 350 m od budynku znajduje się dworzec kolejowy Kraków Płaszów
- Dwa przystanki tramwajowe od budynku znajduje się przystanek tranzytowy Kraków podgórze skąd można szybko dojechać do Skawiny, Wadowic czy Krakowa Głównego.
Warunki najmu:
PIĘTRO - 1
NUMER BIURA - 1.3
MAX. LICZBA BIUREK - 6
MIESIĘCZNA CENA BIURA - 4800,00 zł netto
DOSTĘPNOŚĆ - Luty 2024
NAZWA BIURA - premium -BALKON
Umowa na czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Możliwość dowolnego łączenia kilku biur.
Przy długoterminowym okresie najmu - możliwe negocjacje cenowe.
Po podpisaniu umowy jest wymagana kaucja gwarancyjna w wysokości jednomiesięcznego czynszu netto, zwrotny po zakończeniu umowy
Usługi wliczone w cenę:
Gotowy wykończone w wysokim standardzie biuro (bez mebli)
Ogólnodostępna kuchnia z wyposażeniem i darmową kawą oraz herbatę
Recepcja czynna 8h dziennie pon-pt, witanie gości Państwa firmy
Odbiór korespondencji przez recepcję po upoważnieniu
Sprzątanie części wspólnych (korytarze, toalety, kuchnia)
Salka konferencyjna 2h/miesięcznie gratis
Dodatkowo płatne:
Miejsce postojowe:
Miejsce parkingowe w garażu podziemnym - 350,00 zł netto/ miesięcznie
Miejsce parkingowe zewnętrzne - 250,00 zł netto/ miesięcznie
Salka konferencyjna zlokalizowana na paterze dla 10-12 osób - 50,00 zł netto/h
Sprzątanie biura (cena do ustalenia indywidualnie)
Nadawanie korespondencji na poczcie – 150 zł netto /mc (przekazanie paczek kurierom – bezpłatnie)
Ilość osób pracujących w biurze może być większa niż w opisie powyżej, ale za dodatkową dopłatą 100 zł netto/mc/osoba.
Do ceny najmu trzeba doliczyć opłatę za prąd - według zużycia
Opłata za ogrzewanie w zimie i chłodzenie w lecie- 4 zł netto /m2/ miesięcznie.
Raz w roku opłata za czyszczenie wykładzin 5 zł netto/m2.
Zachęcam do oglądania:
Sabina Jeleniewicz
516 000 900,
sabina.jeleniewicz@emmerson.pl